Testimonials

'Wat ik steeds de kracht van het verhaal vind is dat delta 5 'cultuur' tot een hanteerbaar begrip maakt wat gediagnostiseerd kan worden en waar practische interventies op ontworpen kunnen worden',
Thom Albers, Corporate Director Strategy FrieslandCampina

'Verplicht jezelf tot een gezonde opfrisbeurt in je managementstijl na het werken met Johan Boudewijns' onderzoeksresultaten',
Carl Sinnige, Vice President Passenger Services, KLM

'Het is voor het eerst dat ik een methodiek en werkwijze heb gezien die werkelijk handen en voeten geeft aan het altijd lastige begrip 'cultuurverandering'. Ik vind het een intelligente en ingenieuze methode', 
Brune Riemeijer, Afdelingsmanager, Provincie Gelderland

'Het zijn de ongeschreven regels waarmee we uiteindelijk van Good to Great komen',
Hans Wilkes, lid Hoofddirectie Reaal Verzekeringen.

'Hoewel ik al heel lang bezig ben met communicatie heeft de training mij weer een stuk de ogen geopend. De oefening van echt contact maken was verbijsterend in zijn eenvoud, en toch zo moeilijk om in de praktijk toe te passen. Bedankt voor de veiligheid die jullie geboden hebben om lastige situaties te kunnen oefenen, en individuele aandacht die jullie voor ieder van ons hadden. Het is echt een gave om aan te voelen wat een ieder nodig heeft', deelneemster open training.

'Ik ben al 3 jaar bezig een open communicatie te krijgen. Jullie krijgen dat in 2 uur voor elkaar. Ongelofelijk', D. Maas Rechtbank Zwolle

'Hoe vergoot ik mijn kansen om in 5 minuten de directie van ons bedrijf te overtuigen een wezenlijk ander standpunt in te nemen? Wanneer kan ik beter even mijn mond houden in plaats van inhoudelijk reageren? Met dit soort vragen kwam ik in gesprek met Nils Roemen. Ook omdat ik het gevoel heb dat ik vaak inhoudelijk sterke argumenten heb, maar ik ervaar dat ze soms impact missen.In 4 theater-sessies met een coach en een acteur heb ik actief geëxperimenteerd en werd ik uitgedaagd verschillende dingen uit te proberen. Niet bedenken maar ervaren wat overtuigend is en overtuigend overkomt. Dat spelen en uitproberen is eng, want de acteurs zijn vlijmscherp en hebben al je trucjes door. En met vallen en opstaan leer je voelen wat werkt en wat niet. Een belangrijke les voor mij was "de kracht van minder": minder bewegen, minder woorden … maar wat je zegt en wat je uitstraalt aan laten komen. Dat kan geen boek je vertellen, dat moet je aangaan en ervaren!'
Robin Van Kippersluis, Knowledge Officer SNV, Netherlands Development Organisation.

'Wat ik geleerd heb is dat ik als manager niet alleen moet handelen op basis van wat ik denk dat goed is. Ik moet denken vanuit het effect dat mijn gedrag heeft op mensen die ik aanstuur'. Wim Lem, manager bij de Belastingdienst.

'Ca. twee jaar geleden was voor mij een belangrijke doelstelling dat medewerkers 'klaar' zouden zijn om goed te gaan presteren in de op te richten uitvoeringsdiensten. Ik heb daar nu alle vertrouwen in. Wat mij betreft kunnen we morgen beginnen in een uitvoeringsdienst en zal het ons lukken om daar een goede prestatie neer te zetten. Medewerkers nemen meer verantwoordelijkheid, zijn zakelijker geworden, werken resultaatgerichter, zijn naar mijn idee gemiddeld steviger of taakbewuster geworden. Kortom: ik kijk met plezier terug naar het gehele traject', 
Brune Riemeijer, Afdelingsmanager, Provincie Gelderland

Lees hier een uitgebreid klant verslag over een van onze workshops.

delta 5

Internationaal is delta 5 stap 1 toegepast in United States, Indonesië, Vietnam, Thailand, Griekenland, Hongarije, België, Duitsland. delta 5 Stap 2 is toegepast in United States, India, Thailand, België.

Klanten over delta 5

'Het rapport [delta 5 stap 1] heeft mij heel duidelijk gemaakt wat er ontbreekt in [productielocatie B] t.o.v. [productielocatie A]. We spraken al heel lang over verbeteren van leervermogen maar ik zie nu ook heel concreet hoe we het kunnen verbeteren',
Teun Heijnen, Director Supply Chain Ingredients, FrieslandCampina

'Wat ik steeds de kracht van het verhaal vind is dat delta 5 'cultuur' tot een hanteerbaar begrip maakt wat gediagnostiseerd kan worden en waar practische interventies op ontworpen kunnen worden',
Thom Albers, Corporate Director Strategy FrieslandCampina

 

Selectie klantenkring van de B&R-Groep

Business: KLM, Corus, Philips, ABN-AMRO, Rabobank, Nationale Nederlanden, Westland Utrecht, SNS-Reaal, Genmab, Logica-CMG, Axa Verzekeringen, Centraal Beheer Achmea, Akkermans en Partners Support, Heineken N.V., FrieslandCampina

Publieke sector: Ministerie van Financiën, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, De Belastingdienst, CWI, UWV, diverse gemeenten, zorginstellingen, woningbouwcorporatie De Woonplaats, Rechtbank Zwolle, Provincie Gelderland, Luchtverkeersleiding Nederland, ProRail

Onderwijs: Wij verzorgen soms (deel)programma's voor onder meer Universiteit Nyenrode, Hoge School Arnhem-Nijmegen, Radbouduniversiteit, Belastingdienst-Academy (Impuls), NIBRA, Akkermans & Partners Groep, KLM-Academy.